Sekcja pracownicy odpowiada nie tylko za możliwość nadania pracownikom dostępu do programu, ale również dodanie pracownikowi uprawnień do „zarządzania” grupami dzieci w placówce.
Widok listy wszystkich pracownik pozwala na szybkie sprawdzenie danych w tym np. zakresu dat umów bądź książeczki sanepidowskiej dzięki dostępnym filtrom.
Jeżeli grupy „mieszają się” to należy takim pracownikom przyporządkować wszystkie grupy, w których pełni nie tylko główną rolę, ale również rolę jako osoba dochodząca do grupy.
Wyjątek stanowi sytuacja, w której nauczyciele nie zaznaczają w programie frekwencji, tj. wejść i wyjść dziecka w placówce.
Aby dodać lub edytować pracownika należy przejść na sam dół strony i wybrać jedną z następujących funkcji Dodaj pracownika, lub Edytuj pracownika.
Po wybraniu akcji pojawi się formularz pracownika.
Adres email wymagany jest do zalogowania się w systemie. Hasło zostanie nadane automatycznie i jest ono w każdej chwili możliwe do zmiany zarówno samodzielnie przez pracownika jak również przez samą placówkę.